Dnes má meniny :
obyvateľ2012-02-22 12:50 |
ad Julia - no comment anymore ad Krupa Miroslav to je velmi zaujimava sprava! Vyzera to na poriadny amaterizmus zo strany obce. Ako obcan Vas chcem vsak poziadat, aby ste nezanevreli a ponuku predlozili znovu - seriozna firma je vzdy dobrou vizitkou pre obec. |
|---|---|
Júlia2012-02-21 21:34 |
S takýmito ľuďmi ako " obyvateľ " len pokoj, veď všetci poriadni ľudia vedia kto to je. Nemám už záujem a ty ak máš toľko času, rob niečo užitočné a nie ohováranie a osočovanie poriadnych a mierumilovnmých. |
Krupa Miroslav obyvateľ2012-02-18 13:25 |
VEC: Obec Hradňanka. Obci sa nedarilo predať objekt Hradňanka. MTAM KRUPA ,s.r.o. hľadá priestory ku kúpe na trvalé sídlo a poprípade rozšírenie aktivít.Po zvážení všetkých pre aj proti som ako konateľ spol. po osobnej návšteve objektu za účasti starostu obce p. ing. Čilíka, sa rozhodol na konci novembra 2011, že dám obci návrh na kúpu tohto objektu. Navýšil som cenu prijateľnú pre obec na 60.000 EUR, čo bolo o 25.000 EUR viac, ako posledná ponuka. Ing Čilík povedal, že musí vypísať kôli transparentnosti výberové konanie. To je v poriadku. Ale v tomto prípade si myslím, že trasparentnosť spočíva aj v tom, že sa nezverejní cena, ktorú dala spol. MTAM KRUPA,s.r.o.ani na obecnom zastupiteľstve, nie to ešte na verejnom sedení zastupiteľstva. A potom mi volá pracovníčka ob. uradu, že či nechcem navýšiť cenu. Tak potom sa nemali riešiť obálky, ale vypísať verejná dražba. Bol som pripravený aj na toto riešenie. A možno to takto niekomu viac vyhovovalo, lebo Tí, čo to vyhrali, vedeli o predaji už dávno. Čakali. Teraz sa však už čakať nedalo. A pokiaľ viem cenu, je jednoduché ju navýšiť. |
obyvateľ2012-02-09 13:27 |
pre Júliu ospravedlnujem sa - nevsimol som si nizsie vyzvu na stretko.. ak je este zaujem - napis |
Fero2012-02-08 21:37 |
Prečítal som si dnes otázky a komentáre na obecnej stránke a nevychádzam z údivu. Za našu občianku sa vydáva Verona Kozová, predstavuje sa pod rôznymi menami a rozdáva rozum plným priehrštím. Naši občania ťa Verona poznajú, prijali ťa ako svoju, no ty si sklamala ich dôveru. Nechci, aby som na tomto fóre spomínal všetky prehrešky, ktoré si ako starostka urobila. Nemáš morálne právo radiť súčasnému starostovi. Hanbi sa a nabudúce sa podpíš svojim menom. Pán starosta, nedaj sa vťahovať do sietí starej intrigánky a venuj sa svojej práci. |
Hokejbalista2012-02-03 09:01 |
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať prečo v sekcii Organizácie v obci neni aj Hokejbalový klub? Hokejbalisti tak isto ako aj futbalisti reprezentujú obec. Hráme prvú ligu v Pov. Bystrici tak si myslím že by sme tiež mohli byť na obecnej stránke. Ak by sa to dalo prípadne pošlem aj fotky :-)) Môžete pozrieť aj našu web stránku : http://www.streethockey-predmier.wbl.sk/Streethockey-Predmier.html Chceme si dať urobiť dresi s Predmierským erbom a názvom obce. Bolo mi možné prispieť aspoň simbolickou sumou? Väčšina z Nás sú ešte študenti a nemáme dostatočné prostriekdy na nové dresy. Ďakujem |
choiteSit2012-02-01 16:09 |
22 марта 2011 года вышла стабильная версия Opera Mini 6 для платформ Android, BlackBerry, Symbian, а также версия для J2ME. Была улучшена работа масштабирования растягиванием, добавлена кнопка «Поделиться», доработан пользовательский интерфейс, а также выпущена специальная версия для Android-планшетов.<>4] Версия для Apple iPhone проходит проверку в AppStore. Также вышло обновление для четвёртой версии браузера, 4.3, в котором появились идентичный 6.0 дизайн и кнопка «Поделиться». http://newminiopera.ru/ опера мини |
jana2012-01-23 15:08 |
pre mc a jemu podobných Vidis, to nie su teoreticke zvasty, to je kultura prejavu, vysledkom ktorej je stabna kultura. Vsetci sa ucime, aj ja, ale neurazam nikoho, lebo sa rada ucim a mam aj naroky na tych, ktori nas zastupuju. A preto bud rad, ze mam zaujem, pomaham aj tebe. Do vysokej politiky sa dostanu taki ludia, ktorych tam vysleme my, my zdola. |
mc jane2012-01-23 13:04 |
no koncim s diskusiou, nikam nevedie, a v krcme som bol iste menej krat ako Vy. Na taketo teoreticke žvasty sa chodi vo vysokej politike a ja na ne nie som. |
jana2012-01-16 23:10 |
odkaz pre mc Ty nevies a ani nechapes, bez urazky, moje otazky. Ked si ktorykolvek obcan otvori zaznamy a uznesenia, musi mu byt velmi jasne a zrozumetelne, co a s akym vysledkom boli zalezitosti na zasadnuti OZ prejednavane. Pouzivas krcmovy a nevkusny slovnik. |
mc jane2012-01-16 22:26 |
na zasadnutia sa chodi aj verejne predsa nepramo podpirit sucasny aparat a hlavne starsotu nie??? potom tu kazdy len kotkodaka a nadava na vedenie ale sam ruku neprilozi k dielu a ani sa nezapaja nikde. |
jana2012-01-07 01:38 |
Nerozumiem Vam: - "mc": nemusia chodit ludia na zasaddnutia OZ, ale ked maju zaujem, vsetko musia najst v zapisniciach zo zasadnuti a to s podrobnym popisom veci. Aj posledny zaznam je velmi riedky... - "obyvatel": nepripajaj sa ku mne, prosim, ja ucast na zasadnutiach neberiem ako zabijanie casu. Len chcem vediet, co sa tam prerokovavalo. Zasadnutia su v normalnom termine, kto ma skutocny zaujem, ten pride, ved je to raz za cas. - "Darina": ja velmi dobre viem, co chcem a nikomu nechcem ani ublizovat. Naco tu spominas nejakych neskorumpovaych ludi? Ja osobne som velmi rada, ze sa KONECNE vymenila garnitura v osobe L. Masiarika a ze starostom je prave Ing. V Cillik. Aj ked sa mi to zda, ze tam nadalej "vladne" Masiarik cez sucasnych poslancov. Drzim palce panovi starostovi. aby pri sebe mal aspon 2-3 jemu oddanych ludi, aby boli taki cestni ako on. Ale ovela viac odvaznejsi, aby mu dodali podporu v jeho nerozhodnosti. |
obyvateľ2012-01-04 16:14 |
Vazna Darina, mozes byt prosim konkretnejsia a napisat, kde som komu ublizil???? |
Darina2012-01-02 10:37 |
Vážený pán obyvateľ a jemu podobní, vy vôbec neviete čo chcete, čí ste, vy chcete len ubližovať slušným a neskorumpovaným ľuďom, už sa konečne zobuďte |
obyvateľ2011-12-28 14:21 |
pripajam sa k jane - naco zabijat cas na nejakom stretnuti,ktore sa naviac kona v absolutne nevhodnom case, ked sa to nahrat na net? |
mk2011-12-13 23:29 |
ten rozpočet obce je spravený parádne a po 100 rokoch konečne aj zverejnený, možno by sa mohol vycapiť pre ludi co nemaju net aj na vyvesky obecne. |
mc2011-12-13 22:42 |
Ludia a prečo nechodite nik vobec na zasadnutia???!!! Potom jana nemusi hladať tuna to čo potrebuje zo zasadnutia. |
jana2011-12-11 00:41 |
Pán starosta, prečo nie je na webe záznam z posledného zasadnutia obecného zastupiteľstva spolu s uzneseniami? Váš úrad v tejto povinnosti voči občanom má vždy veľké meškanie. Taktiež treba bližšie popísať jednotlivé body prejednávaných vecí, aby občan vedel "o čo kráča".Takto to je známe, ak je to vôbec známe, iba poslancom OZ. Ale to nie je cieľom. Už v minulosti to požadoval niekto, ale nič sa nezmenilo. Ďakujem vopred za odpoveď. |
uttenuerene2011-12-03 18:05 |
Programs, reviews of new products, reviews of software http://bestsoftwarehere.com/ |
Viliam Čillík (starosta)2011-11-29 16:11 |
Odpoveď pre Mata z 20.10. Park je už dokončený. Všetky práce boli zrealizované presne podľa schválenej projektovej dokumentácie z roku 2009. Akékoľvek práce naviac, ktoré by sme chceli v rámci tohto projektu zrealizovať by museli byť uhradené z rozpočtu obce. Aj na danom stave sa už podieľame 5 %-ným spolufinancovaním. Ja z tohto projektu nemám vôbec radosť a teší ma jedine skutočnosť, že sa mi už podarilo našetriť 35.000,- € na spolufinancovanie a nebudeme musieť brať ďalší úver. V Slovenskom prostredí sú eurofondy veľmi "špecifické" a osoh prinášajú iba niektorým. Kontajnery na odpad pristavené každý týždeň - určite by to nebolo zlé, len treba vyriešiť ako to všetko financovať. Už teraz obec viac platí za odvoz domového odpadu ako vyberie od obyvateľov. V tom nie sú zahrnuté kontajnery z cintorína a kontajnery, ktoré sú v obci pristavené na jar a na jeseň. Ak by sme chceli tieto veľkokapacitné kontajnery častejšie, asi by sme museli upraviť (čo samozrejme znamená zvýšiť) poplatok za vývoz odpadu, ktorý však nie je až taký malý. Túto problematiku mám aj vo svojom volebnom programe, ale do teraz sa mi nepodarilo nič v tejto oblasti vyriešiť. Nie je to až také jednoduché, ako som si myslel pred rokom. Ale určite sa snažím hľadať vhodné a pre všetkých prístupné riešenie. Rád si vypočujem každý dobrý návrh alebo radu. |
Viliam Čillík (starosta)2011-11-29 15:47 |
Odpoveď pre "mk" z 27.10. Kontajnery aj s takýmto rozpisom budú bývať v obci vždy na jar a na jeseň. Častejšie to z finančných dôvodov nie je možné. |
Viliam Čillík (starosta)2011-11-29 15:31 |
Odpoveď pre Katarínu Repkovskú (15.11.) a "obyvateľa" (7.11.). Na jar sa určite ozvem a spoločne sa môžeme podieľať aj na príprave a aj na možnej realizácii. Ak sa nám podarí spraviť niečo svojpomocne, vlastnými silami, určite si potom vybudovanú vec budeme viac vážiť. |
Viliam Čillík (starosta)2011-11-29 15:26 |
Odpoveď pre Štefana z Partizánskeho. Som rád, že i oprava železničného priecestia prispela k tomu aby si aj cestujúci z vlaku pozreli našu internetovú stránku. Ďakujem za Vašu pozornosť a tešia ma Vaše pochvalné slová. A nech sa páči, prídte sa pozrieť do našej obce, máme tu aj 9 národných kultúrnych pamiatok (kostol, budovy, sochy), z ktorých sú takmer všetky zrekonštruované alebo zreštaurované. Prajem Vám všetko dobré, pán Štefan. |
Júlia2011-11-25 17:26 |
Vážený pán obyvateľ, už som pochopila kto ste a čo sledujete. Môžme sa stretnúť povedzme v sobotu o 18.00 hod. v parku a veci si vyjasniť. |
Štefan2011-11-18 19:55 |
Dnes som videl z vlaku Vašu obec a všimol si rekonštrukciu priecestia. Preto som vyhľadal Vašu stránku a som prekvapený jej dizajnom a aktuálnosťou. Želám všetko dobré a niekedy náplanujem túru z Predmiera, aby som si Vašu obec pozrel. Š. z Partizánskeho. |
Katarína Repkovská2011-11-15 22:03 |
Dobrý večer. Samozrejme, ak bude miesto pre ihrisko, myslím,že svojpomocne si ho zvládneme vybudovať. Som rada, že myslíte aj na toto. Ak bude niečo treba ohľadom ihriska, môžte ma kontaktovať.ďakujem. |
obyvateľ2011-11-07 12:07 |
ok, dajte vedieť o tom ihrisku - ja sa hlásim už teraz. |
Viliam Čillík (starosta)2011-10-31 10:55 |
Odpoveď pre Júliu. Ďakujem za podporu. Verte mi, že sa skutočne snažím aby som svoju prácu robil čo najlepšie a k prospechu celej obce. Prajem Vám všetko dobré. |
Viliam Čillík (starosta)2011-10-31 10:48 |
Odpoveď pre pani Katarínu Repkovskú. Pred niekoľkými rokmi už pani Simona Krupová zorganizovala rodičov a obec sa prihlásila do súťaže Žilinských novín o detské ihrisko. Aj ja som s pani Simonou navštívil niektoré obchodné a výrobné spoločnosti v našej obci, ktoré sme žiadali a príspevok. Nakoniec to skončilo tak, že pani Krupová chodila po dedine a prosila ľudí aby si kúpili noviny a zaslali kupón do súťaže. Samozrejme, že detské ihrisko sme nevyhrali. Aj pre túto skúsenosť som teraz našu obec do tejto súťaže neprihlásil. Ale detské ihrisko si môžeme postaviť aj svojpomocne. Budúci rok uvidím aký bude záujem rodičov priložiť ruku k dielu. |
Viliam Čillík (starosta)2011-10-31 10:37 |
Odpoveď pre Richarda Uríčka. Pozdravujem Ťa, Rišo a ďakujem za príspevok. Projekt rekonštrukcie parkov je taký aký je. Na prechod od sochy M.R.Štefánika ku kostolu mám rovnaký názor. Nebolo to najvhodnejšie riešenie, ale zmena v štádiu, v ktorom som sa dostal k projektu už nebola možná. Pri realizácii som sa už iba snažil aby nevznikli náklady navyše, ktoré by obec spolu s 5% spoluúčasťou musela hradiť zo svojich prostriedkov. A pri danej cene je aj tých 5% dosť veľa. Detské ihrisko pri ZŠ - o tom som aj ja uvažoval a v budúcom roku by som ho chcel zrealizovať, ale svojpomocne. Uvidíme aký bude záujem rodičov prispieť brigádnicky k jeho realizácii. Postupne dúfam sa podarí aj uskutočniť viacero kultúrno-spoločenských a športových akcií pre všetkých našich obyvateľov. Myslím, že niektoré zrealizované podujatia sa už aj celkom vydarili. Všetko dobré Ti prajem Rišo. |
Viliam Čillík (starosta)2011-10-31 10:20 |
Odpoveď pre "súhlasím" - príspevok z 22.8. Ak ste nespokojný s mojou prácou, treba to povedať otvorene, nie je sa čoho obávať. Vôbec nie je nutné čakať kým sa "konečne niekto ozve". Len ak chcem kritizovať, je potrebné si určité veci aj overiť. Rovnako aj Vaše podnety si rád vypočujem a ak budú prospešné väčšine, určite sa budem snažiť zabezpečiť ich realizáciu. Ak mi navrhnete termín stretnutia, prispôsobím sa aby som Vás mohol vypočuť. |
Viliam Čillík (starosta)2011-10-31 10:10 |
Odpoveď pre "obyvateľku 2" - príspevok z 22.8. Ak máte podnetné návrhy ako vyriešiť veci, ktoré Vám nevyhovujú, rád si ich vypočujem. Minule som Vám navrhol termíny na stretnutie, žiaľ nikto neprišiel ani mi nikto nezatelefonoval. Ohľadom bytového domu - nikto ma "neotravuje s nájomnými" a za to, že obec nemá pozemky ja určite nemôžem. Uvedomte si však, že v nájomnom byte platíte iba nájom vo výške cca 150,- € za niečo čo nie je Vaše. Tento nájom musíte platiť minimálne 30 rokov ak na takýto byt počas celej doby máte nárok. A potom sa môže stať, že Vám byt nemusí byť odpredaný do vlastníctva. Keď si to všetko spočítate, určite sa viac oplatí splácať hypotéku v podobnej výške za svoj vlastný byt alebo dom. Park - projekt rekonštrukcie parkov bol schválený v roku 2009, rovnako dotácia na realizáciu bola schválená ešte v tomto období. Po mojom zvolení za starostu som sa dostal iba k realizácii a aj tú som chcel ešte pred začatím prác zrušiť, lebo eurofondy v slovenskom prevedení považujem za obrovský podvod. Žiaľ zrušenie projektu nebolo Obecným zastupiteľstvom schválené a zmena projektu už nebola možná. Napísala ste, že "nemáme s deťmi kam ísť" a ako tu je všetko zlé. Verte mi, že sa snažím postupne riešiť všetko o čom viem a čo je naplánované, nie všetko sa však darí. Navyše 9 mesiacov nie je až taká dlhá doba. (Pred niekoľkými rokmi nikomu nevadilo keď sa postavila bytovka na detskom ihrisku, nikto neprotestoval, že sa deťom berie priestor.) Takže ešte raz - ak máte návrhy alebo podnety ako potrebné veci vyriešiť, nech sa páči, budem rád ak ma s nimi oboznámite a určite sa dopracujeme k nejakým vhodným riešeniam. Navrhnite termín stretnutia a môžeme sa porozprávať o všetkom čo Vás zaujíma. Alebo príďte priamo na zastupiteľstvo a tam predneste svoje požiadavky. |
mk2011-10-27 18:33 |
ten rozpis kontajnervo je vyborny, dufam ze to bude aj dalej takto byvat zverejnene dopredu. |
obyvateľ2011-10-26 10:17 |
pre Júliu: ok, navrhujem spojit sily a mozme sa do toho pustit. Ponukam technicke vybavenie a som ochotny prispiet aj na material (drevo/farby) Chcelo by to este niekoho, kto to dokaze navrhnut Julia - pridas sa? |
Mato2011-10-20 15:07 |
Ten park je už dokončený? A oplotený nebude? Či to bude len ten kúsok betónu po obvode? Ale je to dobre že sa tu začalo robiť niečo pre občanov, po desaťročiach chátrania a zlodejiny. Chcem sa spýtať, či by nemohli byť kontajnery pristavene v obci napr. raz za týždeň, vyhlasilo by sa to v rozhlase, lebo vždy je čo vyhodiť, čo sa nezmestí do koša. Ďakujem. |
Viliam Čillík (starosta)2011-10-13 14:07 |
Odpoveď pre "Zuzanu". Hody sú v našej obci vždy 16.októbra, na sviatok sv.Gála, patróna nášho kostola. |
jana2011-10-12 10:07 |
Dobrý deň, chcem pochváliť stránku, veľmi dobré, prehladné, živé, super. Len sa chcem spýťa,že prečo je zeleno žltá, keď farbami Predmiera je modro žltá? ďakujem a želám všetkým príjemný deň |
Júlia2011-10-06 09:20 |
Pán obyvateľ, keď nie je problém pár kolotočov a preliezok zbúchať, tak zbúchajte, veď boli doby keď sme si pre svoje deti robili toto všetko sami. |
Mária2011-10-06 09:16 |
Máme pekný park pred kostolom, a vy mamičky čo by ste ešte potrebovali, ja som vychovala 3 deti bez preliezačiek podotýkam obecných doma im manžel urobil nejakú hojdačku a pieskovisko, viem iná je doba mamičky najradšej sedia na lavičke o dieťa keby sa im starala nejaká chúva a oni si pofajčievali, špaky odhadzovali okolo seba,atď. Súhlasím, že do parku si môžu zájsť dôchodcovia, je to a bude aj vizitka obce |
Dolná2011-10-05 23:34 |
Park je a ešte bude iste krásny a neviem,prečo by tam nutne malo byť detské hrisko,preliezačky...Veď v Predmieri žijú aj dôchodcovia,ktorí si tiež chcú posedieť v peknom parku a nie na hrisku,ktoré má už miesto pri škole,prípadne sprístupniť hrisko pri škôlke.Alebo mamičky,čo tak ísť s deckom do prírody?Ale iste je ľahšie zavesiť ho v strede obce na preliezačku a ostatní občania aby pri prechádzke nemali kľud.A ešte je to miesto pri kostole,kde by sme sa mali všetcia trošku stíšiť.Preto ĎAKUJEM,pán starosta,je to pekné a nie je to škoda peňazí. |
Richard Uríček2011-10-03 13:42 |
16.10.2011 :) |
Zuzana2011-10-02 12:09 |
Na stranke som nenasla informaciu, kedy budu v Predmieri tento rok hody. Mozete mi prosim odpovedat? Vdaka |
obyvateľ2011-09-14 23:19 |
pripajam sa k nazorom o mieste pre deti, ale zaroven si myslim, ze park je spraveny pekne... Sice netusim, co na tom stalo tolko penazi.. ale co uz. Ihrisko pre deti by sa fakt zislo! A nemyslim si, ze je to mimo moznosti obce. Napr. nieco ako v Sulove? Par kolotocov, preliezok, hupaciek.. To predsa nie je problem zbuchat! |
Agatha2011-09-11 12:52 |
These pciees really set a standard in the industry. |
Jozef2011-09-11 12:37 |
Dobry den, v prvom rade by som ocenil zmeny, ktoré prebehli na stránckach obce, sú podľa môjho mienenia vkusné. Chýba mi tu ešte napojenie na sociálne siete (FB, Twitter(ak je dostupný)) + možno by sa hodila dostupnosť RSS kanálu. Ďalej mám určité pripomienky k zmluvám, čo som tu našiel. 1. Dohoda č.91/§51/2011, v zmluve uvádzate, že ceny boli tvorené podľa 18/1996 Z.z., tento zákon len udáva nejaké všeobecné ustanovanie "cenotvorby" pri verejných obstarávaniach. V zmluve, ani v jej dodatkoch sa nič nehovorí o cenách, cenových morátoriach, atď. Táto informácia mi chýba. Viem, že ceny môžu byť pri niektorých výrobkoch premenné, ale myslím, že by mali byť aspoň tvorené nejakou referenciou na trhové veľkoobchodné ceny. Len môj laický názor. Rád si to nechám vysvetliť. 2. Mandátna zmluva O obstaraní záležitostí investora K tejto v podstate nemám nič, len som ju chcel spomenúť spolu s tou predchádzajúcou, pretože mi chýba na základe ktorého verejného obstarávania boli obidve podpísané práve s tými subjektmi. Je dosť možné, že mi len nie sú známe informácie okolo týchto zmlúv, a že otázky sú mimo tému. Každopádne prajem veľa úspechov a želám pekný deň. |
Júlia2011-09-02 21:29 |
Milí moji, vy asi nemáte čo na práci a takto podaktorí chcete znechutiť a oslabiť postavenie starostu v obci, už som sa stretla s ľuďmi, ktorí vo svojej obci tiež takto anonymne otravovali a zbytočne urážali, uvedomte si čo robíte, vy neviete koľko starostoval pán starosta pred terajším a čo také užitočné pre nás urobil? |
Viliam Čillík (starosta)2011-09-02 14:21 |
Odpoveď pre "Obyvateľka 2". Je toho veľa čo ste napísala vo svojom príspevku. Nie všetko je tak ako hovoríte, niekedy je dobré si určité veci aj overiť. Ale teraz sa pre krátkosť času nebudem tým zaoberať. Navrhujem Vám stretnutie (tak ako sama píšete) aj s ostatnými nespokojnými mamičkami v pondelok 5.9.2011 o 15:00 hod, alebo v stredu 7.9.2011 o 16:00 hod. Prípadne mi zavolajte alebo napíšte a navrhnite Vám vyhovujúci termín stretnutia. Prajem Vám príjemný deň. |
Katarína Repkovská2011-08-24 20:17 |
Dobrý večer, pripájam sa k názorom ako Richarda,tak aj ,,obyvateľky2,,.Naozaj sa s deťmi nedá nikam ísť. Dnes som čítala Žilinské noviny,kde sa môžu obce prihásiť do súťaže o detské ihrisko. Bola by som rada,keby sa pán starosta na to pozrel a zapojil našu obec do tejto súťaže. Myslím, že ak by sme sa do toho zapojili, určite by sa nejaká vhodná plocha našla. S pozdravom Repkovská |
Richard Uríček2011-08-23 14:29 |
Dobrý deň prajem. Som rád, že konečne aj naša obec má stránku, za ktorú sa nemusí hanbiť pred okolitým svetom a hlavne sa na nej nachádzajú aktuálne informácie. Informácie ohľadom parku môžete nájsť aj v časti http://predmier.sk/aktuality,38.html. Priznám sa, že je to zaujímavé čítanie. Mne osobne najviac prekáža prechod medzi kostolom a parkom M.R.Štefánika a mohlo sa to podľa mňa riešiť aj iným spôsobom. Čiastočne súhlasím aj s názorom "Obyvateľky 2", že určite je potrebné detské ihrisko pre naše ratolesti. Možno by sa mohla využiť plocha pri škole, kde v minulosti bolo vojebalové ihrisko. Verím, že naša obec opäť ožije aj kultúrnymi, spoločenskými a športovými akciami. Pekný deň. S pozdravom Richard Uríček |
Suhlasim2011-08-22 18:20 |
PRESNE OBYVATELKA..LEPSIE SI TO VYSTIHNUT EMOHLA..KONECNE A NIEKTO OZVAL. |
Obyvateľka 22011-08-22 15:40 |
Dobrý deň prajem p. Čilík. Je síce veľmi pekné,že odpovedáte na Naše dotazy a otázky, no oveľa radšej by som bola, keby ste aj konal. Je mi ľúto, no každý nemá pod vankúšom 50000eur na to,aby si mohol postaviť svoj vlastý dom a neotravoval Vás s nájomnými.No, všade sa niečo robí, stavia. V Rašove ide byť ďalšia bytovka. V Plevníku je dokonca viac zmien a preto nechápem, že prečo obec ako je Predier nemá ani byty,ani pozemky.Park rekonštruujete.Stojí to veľmi veľa peňazí..Naozaj, je to podľa môjho názoru,a verím, že niesom sama, zbytočnosť.Ak ste chcel robiť park, tak v poriadku,ale pre deti. Nemáme tu kam s nimi ísť a sám vidíte,koľko je tu malých detí,ktoré sa nemajú kde hrať.Predtým bol park ako štrkovisko,kde sme ich behať nemohli nechať a keĎ sme nachali,vždy bol úraz.A teraz?Zatial to tam vyzerá,že to bude obložené dlažbou a tá tráva ktorú tam dáte vonkoncom nebude pre deti. Je to zložité a najlepšie by bolo,keby sme sa stretli osobne, no narátam Vám minimálne dvadsať mamičiek,ktoré niesú spokojné.Ešte, keď je svoja záhrada,že sa to dieťa nejako zahrá,ale čo tí,ktorí žijú v bytoch.Kam majú s deťmi ísť??Na to sa už nemyslí,hlavne, že budeme mať PARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Viliam Čillík (starosta)2011-08-19 13:27 |
Ďakujem za všetky príspevky do diskusie, teší ma váš záujem. Pokiaľ to bude možné na všetky komentáre budem postupne odpovedať. Každý názor, návrh, kritickú pripomienku si rád vypočujem aj osobne. Všetkým prajem príjemný deň. |
Viliam Čillík (starosta)2011-08-19 13:21 |
Odpoveď pre "obyvateľa". Vo Vašom príspevku je dosť veľa obsažných tém a keďže ste mi poslal aj mailovú adresu, odpoviem priamo Vám (ako som už sľúbil), ale až po dovolenke. Teraz by som to už nestihol, čo ma veľmi mrzí. |
Viliam Čillík (starosta)2011-08-19 13:12 |
Odpoveď pre "obyvateľku". Cením si Vašu pochvalu. V prehľade zmlúv sú zverejnené všetky zmluvy, ktoré som ja podpísal od svojho nástupu a poplatky mi prosím upresnite na aké myslíte a pošlite návrh. Ak to bude možné, určite to zrealizujeme na internetovej stránke. Ohľadom bývania a výstavby bytov - som na úrade iba ôsmy mesiac, takže dať spracovať projekt na bytový dom a administratívne spracovať všetky žiadosti a ešte aj zrealizovať stavbu sa, uznáte aj sama, určite nedá. Navyše obecné nájomné byty, ja osobne, nepovažujem za najlepšie riešenie. Podľa mňa má mať každý majetok svojho majiteľa. Ale tým nechcem povedať, že o riešenie bytovej otázky v našej obci nemám záujem. Mojim cieľom, možno iba snom, je vyčlenenie vhodného priestoru pre IBV, čo je však finančne veľmi náročné a v súčasnej dobe zatiaľ takmer nemožné. To, že obec nevlastní vhodné pozemky je pravda a nie je to žiadna výhovorka. Ak máte nejakú predstavu alebo návrh ako to vyriešiť, budem rád ak ma s ním oboznámite. Rád si vypočujem všetky nápady. |
Viliam Čillík (starosta)2011-08-19 12:50 |
Odpoveď pre "Predmerca". Rovnako ďakujem za ocenenie a dúfam, že aj naďalej dokážeme spĺňať Vaše požiadavky na internetovú stránku obce. Ešte prezradím, že najviac práce na nej odviedol Bc.Daniel Slaninka a aktuálnu fotodokumentáciu zabezpečila slečna Alena Bednárová, ktorým aj touto cestou chcem poďakovať. |
Viliam Čillík (starosta)2011-08-19 12:42 |
Odpoveď pre pána Apoleníka. Ďakujem za ocenenie. Teší ma, že sa naši spoluobčania zaujímajú aj o internetovú stránku. Ja zase spokojnejší, že postupne sa mi darí napĺňať moje ciele aj v tejto oblasti. Ale viem, že ešte stále sa dá na našej stránke toho dosť vylepšovať. Veľmi si vážim, že sa pán Apoleník podpísal pod komentár (v iných komentároch tomu tak mie je), ktorý je síce kladný, ale viem, že by sa podpísal aj pod kritický názor. Ďakujem. |
Pavol Apoleník2011-08-08 14:57 |
Som rád že už aj Predmier má dobre spracovanú web stránku s užitočnými informáciami tak pre obyvateľov ako aj pre návštevníkov obce. |
Predmerec2011-08-07 11:39 |
Dobre spracovaná a prehľadná stránka. Super !!! |
obyvateľka2011-08-05 22:12 |
Pekná stránka, len myslím, že je na nej dosť slabý prehľad zmlúv, poplatkov. Chcem sa este spytat,ako meinite riesit otazku byvania v obbci. V ostatných obciach sa stále nieco buduje, no tu v Predmieri nic. Nemate pozemky?Chcaba vyhovorka:-DD |
obyvateľ2011-07-22 20:06 |
pekna stranka. este prosim dokoncit: dokumentaciu na stiahnutie, prehlad poplatkov, datumy platieb, moznost zadat email na pripominanie datumov splatnosti... a mozno pridat k zapisniciam OZ aj podkladove materialy. LEn strucna informacia - za ci proti nie je plne relevantnou informaciou... dakujem |
Kučera2011-07-09 15:55 |
http://www.uloz.to/9416223/x-men-prvni-trida-ts-2011-aviýborná stránka, konečne už bolo načase. Len ešte doplniť chybyjuce dokumenty a uvítal by som aj grafický podklad ku zmluve na rekonštrukciu parkov. |